Heslo za 3.000,- Kcs

Teď je to 16 dní do odjezdu a tak jak jsem si myslel, že kromě pojištění nic platit nebudu, opak se stává pravdou. Dočítám se, že oblečení je tam převážně dražší, a jelikož si můžeme dotáhnout 37 kg, je škoda toho nevyužít.

Ještě bych zmínil příhodu Marka, který je členem naší cestovní party. O pracovní vízum jsme žádali skrze imigrační úřad novozélandské ambasády, jejich trochu pitomému webovému rozhraní jsme ze začátku nevěnovali moc pozornost a Márovi se stalo, že zapomněl nejen uživatelské jméno, ale i heslo a bezpečnostní otázku :-D Po nejrůznějších snahách dovolat se někomu, kdo to může pořešit se nakonec dopracoval až na novozélandské číslo (imigrační úřad). Protože se bál rozhovoru v anj, poprosil mě, abych to vyřídil já, že mi to potom proplatí. V domnění, že platíme pouze 80Kč spojovací poplatek a každá další minuta 4.50,-Kč jsem byl relativně ještě v klidu, když jsem se se slečnou operátorkou ani po 30 minutách nedopracoval resetu hesla (zahrnuje celkem dlouhou čekací dobu na lince + neustálé přidržování hovoru). Druhý den ráno kouknu na výpis volání a oooups, utraceno 3.000,- nad rámec paušálu. Totiž roamingový tarif, se kterým jsme v domnění volali platí pouze v případě, že jsme v zahraničí a voláme do světa, nikoli jsme-li doma a voláme do světa. Výsledkem je tedy asi 95,-Kč/min. Celkem drahé heslo.

 

Submit a Comment